אילו סוגי עיצוב מודרני קיימים?

exterior design

אילו סוגי עיצוב מודרני קיימים?

חולמים על סביבת מגורים מודרנית ומעוצבת? בכתבה שלפניכם תוכלו להתעדכן בכל הטרנדים האחרונים בעולמות העיצוב המודרני המותאמים לצרכי עיצוב פנים.

הסגנון המודרני הפך בשנים האחרונות לאחד מסגנונות העיצוב הפופולאריים ביותר בעולמות עיצוב הפנים של כל סוגי החללים. סגנון עיצובי זה מותאם לרוח התקופה והוא מבוסס על שימוש בחומרי גלם מתכתיים יותר באופיים, צבעים "קרים" ושמירה על קווים נקיים. יחד עם זאת, בדומה לכל סגנון עיצוב אחר, גם הסגנון המודרני הוא למעשה הגדרה כוללת למספר תתי- סגנונות עיצוב שונים.

סגנונות עיצוב מודרני

עיצוב פנים בסגנון מודרני מאפשר לכם ליהנות מ-2 סגנונות עיצוב עיקריים, האחד מתייחס להליכי עיצוב פנים מודרני חם במהלכם מושם דגש על שילוב אלמנטים "חמים" יותר, והשני מתייחס להליכי עיצוב פנים מודרני קר הידוע גם בשם עיצוב פנים מודרני קלאסי במסגרתו מושם דגש על קו עיצובי נקי. בשני המקרים, מדובר בסגנון עיצוב פנים מודרני יוקרתי המתאפיין בקווים נקיים ואלגנטיים, אך ההבדל בין השניים בה לידי ביטוי באופן בו כל סגנון: מודרני חם ו/או מודרני קר, מותאם לצרכי השימוש בחלל אותו אתם מעצבים.

מהו סגנון עיצוב מודרני "חם"?

עיצוב מודרני חם הוא למעשה סגנון עיצובי המשלב בין המאפיינים העיקריים של הסגנון המודרני לבין הצורך ביצירת חלל פנים חמים המשרד אווירה ביתית. סגנון עיצובי זה עושה שימוש באלמנטים שונים המאפיינים עיצוב פנים בסגנון קלאסי כפרי, לרבות, שימוש בחומרי גלם טבעיים כגון אבן טבעית ועץ מלא, אך השימוש בהם נעשה בתוך חלל בו הדומיננטיות ניתנת לאלמנטים המאפיינים את הסגנון המודרני.

מהו סגנון עיצוב מודרני "קר"?

עיצוב מודרני קר הוא סגנון עיצובי בו מושם דגש על העקרונות המאפיינים את הסגנון המודרני כגון: שימוש בחומרי גלם מתכתיים, שימוש בצבעים "קרים" והקפדה יתרה על קווים נקיים. בסגנון עיצובי זה נעשה שימוש מוגבר בפריטי ריהוט בצבע לבן השומרים על ניטרליות וניקיון עיצובי.

סגנונות עיצוב מודרני נוספים

עיצוב פנים בסגנון מודרני יוקרתי ניתן ליישום באמצעות סגנונות עיצוב נוספים בהם נעשה שימוש בעקרונות העיצוב המודרני. סגנונות עיצוב אלו כוללים בין היתר: עיצוב פנים בסגנון אקלקטי המשלב בין מספר סגנונות עיצוב שונים וביניהם עיצוב פנים מודרני קלאסי ועיצוב פנים בסגנון כפרי קל המשלב בתוכו אלמנטים השואבים את השראתם מהסגנון הכפרי הקלאסי והסגנון המודרני.סגנונות אלו ונוספים מבוססים ברובם על קו עיצובי נקי אותו מייצרים באמצעות שימוש בקווים ישרים ומציאת איזונים נכונים בין "הניקיון" העיצובי מצד אחד לבין שימוש בחומרי גלם דומיננטיים יותר.

חשוב לציין שהפרשנות לסגנון עיצוב מודרני ניתנת על ידי כל מעצב/ת פנים בהתאם לאופן בו הוא תופס את הסגנון המודרני, ולכן, קיימת חשיבות רבה על הגדרת המאפיינים החשובים לכם מאחורי מה שמוגדר סגנון עיצוב מודרני.