מה חשוב לדעת לפני קניית מטבחי חוץ

Outdoor kitchen

מה חשוב לדעת לפני קניית מטבחי חוץ

אם אתם מעוניינים במטבח מחוץ לבית שלכם, שבו תוכלו לארח את המשפחה או את החברים וליהנות מבישולים תחת כיפת השמיים, אל מול נוף הצמחייה הפורחת ובכל מזג אוויר, מטבחי חוץ הם הפתרון האידיאלי עבורכם.

מטבחי גינה יכולים להיות פתרון מעולה עבור כל אחד שאוהב לארח, לבשל ולהתענג מהגינה שלו מבלי להתרוצץ בין הפנים לבית ולשכוח על הדרך את המלחייה או את הצלחות, הכול נמצא בהישג יד במטבח גינה והוא לא מבייש כול מטבח פנים בטכנולוגיות, בעמידות ובעיצוב המודרני והעכשווי.

סוגי מטבחי חוץ

היום ניתן למצוא מגוון של מטבחי חוץ שיכולים להתאים לגדלים מסוימים של שטחי חוץ גינה ולפי הצרכים של כל אחד, להלן סוגי מטבחי חוץ עיקריים.

מטבחי גינה קטנים – מטבחים שהגודל שלהם הוא כאמור קטן והם יכולים לבוא בצורה של ארון שמכיל את כל האביזרים הנחוצים בצורה יעילה ופרקטית.

מטבחי גינה גדולים – מטבחים מאובזרים ומרווחים שמתאימים לשטח גדול של גינה ולסוג אנשים שנוהגים לארח הרבה, בין אם זה ארוחות חג או אירוע משפחתי וכו'.

מטבח פינתי – מטבחים אלה מותאמים עבור צרכי הלקוח ולתנאי השטח שלו. ניתן להניח אותם תחת הפרגולה או הסכך או ליד קיר חיצוני.

מטבחי החוץ עשויים ממגוון של חומרים כגון: אלומיניום, מעץ, וגם משילוב של חומרים עם זכוכית ופלסטיק ועוד. כל המשטחים נוחים ועמידים לחיתוך ובישול, הם מקלים על כל אחד ומספקים מענה מהיר ויעיל במיוחד שהופך את הכול לחוויית בישול מענגת בחיק הטבע.

אילו שלבים חשוב למנות טרם לרכישה של מטבח חוץ?

לפני שהולכים לרכוש את מטבח הגינה כדאי לדאוג לעמוד בשלבים הבאים

נקודת חשמל – חשוב שתהיה נקודת חשמל שהיא קרובה לכל מקום שתרצו למקם את המטבח במידה ואין, חשוב ליצור אחת כזו עוד בטרם עת.

נקודת מים – כל מטבח מגיע יחד עם כיור וחשוב לפני רכישה לוודא שיש נקודת מים או כזו שניתן להתחבר אליה.

נקודת גז –  מטבח חוץ מגיע עם עמדת גריל על גז מה שמאוד פופולרי בימים אלה, חסכוני ונוח, לפני רכישה תדאגו לעשות נקודת גז סמוך למקום שבו תמקמו את המטבח שלכם.

בחירה של מקום אסטרטגי- הבחירה של מיקום המטבח היא קריטית, חשוב שלא יעמוד ליד צמחייה בגלל השימוש בכיריים או מנגל, כך ניתן למנוע שריפה של צמחייה או חלילה ריהוט וחשוב שיהיה מסביבו חלל ריק ופתוח ושיצפה לכיוון נוף הגינה.

עיצוב המטבח

עיצוב נכון ומדויק של המטבח שלכם בהתאם לכל התנאים השוררים בחוץ, הוא מה שיחסוך לכם כסף רב, לעיתים כדאי ורצוי להתייעץ עם איש מקצוע שיכול להעניק לכם את הטיפים הנכונים למטבח חוץ, היכן למקם ובמה לאבזר ועוד. איש מקצוע יכול לעצב את המטבח בהתאם לתנאים שקיימים בכל גינה ולשלב בהם את הצרכים של הלקוח מולו.